UKK (Usein Kysytyt Kysymykset)
Tämä sivu sisältää usein kysyttyjä kysymyksiä tuotteista sekä palveluista.
Kuinka etsin tuotteita?
Sivun oikeassa ylälaidassa on tuotehaku ”etsi koko verkkokaupasta”. Kirjoita hakemasi tuotteen nimi tai osa siitä tuotehakukenttään ja klikkaa haku -nappulaa. Haku listaa kaikki tuotteet, joissa hakemasi sana esiintyy.
Onko tilaukseni jo lähetetty?
Kaikki tuotteet lähtevät maksutavasta riippuen 0-4 päivän sisällä tilauksesta. Ennakkomaksulla maksaessasi huomio viiveet pankkien välillä, käytössämme on Nordea pankki.
Heti kun tilauksesi lähtee varastoltamme, sinulle lähetetään viesti sähköpostilla.
Toimituskulut ennakkomaksulla / verkkopankin kautta / noutamalla?
Verkkokaupassa on kiinteät postikulut 2€ tilauksen koosta riippumatta.Voit myös halutessasi noutaa tuotteen paikan päältä ja maksaa noudettaessa.Noutotilauksista ei veloiteta lainkaan toimitus- tai muita kuluja.
Laskutoimitukset yrityksille?
Tilauksen mukana tulee lasku, joka asiakkaan on maksettava 7 päivän sisällä.Toimituskulut 2 euroa ja laskutuslisä 7 euroa.Emme toimita laskulla alle kaksi vuotta vanhoille yrityksille, he voivat käyttää Klarnan laskupalvelua.
Laskutoimitukset yksityisille?
Laskulla- ja osamaksulla palvelun yksityisille mahdollistaa Klarna.
Tilauksen mukana tulee lasku, joka asiakkaan on maksettava 14 päivän sisällä.Toimituskuluihin lisätään laskutuslisä 7,00€.
Voinko noutaa tuotteet?
Kyllä voit, noudosta on hyvä sopia etukäteen, jotta osaamme varmasti olla paikalla – pääsääntöisesti olemme paikalla arkisin klo 10-17.
Onko verkkosivuillanne rekisteröityminen pakollista, jotta voin tilata tuotteita kaupastanne?
Ei ole. Voit tilata tuotteita kaupastamme myös ilman rekisteröitymistä.
Mitä hyötyä on asiakkaaksi rekisteröitymisestä?
Rekisteröityessäsi asiakkaaksi uusien tilausten teko on nopeampaa, sillä osoite- ja muita yhteystietoja ei tarvitse kirjoittaa joka kerta uudelleen. Rekisteröityneenä voit myös seurata aiempia tilauksiasi ja lisäetuja.
Miten lähetän valokuvan?
Tuotesivulla on kohta ”Oma kuva”, jossa voit liittää tilaukseesi haluamasi kuvan.
Voinko lähettää paperikuvan, jos minulla ei ole sitä digitaalisena?
Kyllä voit, ilmoita kuvan lähetyksestä postitse, sähköpostilla tai soittamalla.
Tuotteet ja lähettämäsi kuva lähetetään postiennakolla, hintaan lisätään 8€ postiennakkomaksu.
Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimella – {{customVar code=Aspanumero}}
tai voit lähettää kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen – {{config path=”trans_email/ident_general/email”}}
Tarkemmat yhteystiedot